Pepparkakshus i hela huset

Jag är nog den enda som lyckas krossa ett pepparkakshus när jag ska smygäta? Eller smygäta och smygäta, i skorstenen på vårt pepparkakshus hade pappa hällt i fullt med sån vit glassyr/kristyr eller vad det nu heter, och den såg sååå god ut. Så jag skulle bryta av skorstenen, men det funkade inte.. Så då kom jag på att jag kan skära av den med en kniv, så jag tog den största kökskniven som jag kunde hitta och började såga och KRASCH sa det så var det pepparkakshus över hela golvet. Fast skorstenen fick jag så jag var glad haha.
Men någon som tyckte detta är skit kul var Erik.. Redan när jag och Erik började prata innan vi blev tillsammans så började han kalla mig Klumpen, det är ett smeknamn som jag har fått gå och ha. Och detta ungefär 4 år sedan? Så då kan ni förstå vilken otur som alltid drabbar mig. Haha och med tanke på allt som händer så lär väl inte Erik glömma bort namnet Klumpen på ett tag..
Nästa år ska jag göra ett sånt här fint pepparkakshus, som ska vara lätt att bryta av från.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0