Myshelg

Hej på er!
Hoppas ni har haft en riktigt bra helg! Det har jag iallafall, förutom att jag mått dåligt. Pga min pencilin mår jag piss rent ut sagt och får knappt i mig någon mat alls. Erik lagade riktigt god mat igår och det tog mig lite mer än 1 timme för att få i mig lite lite mat, kan inte ens dricka läsk utan får ta vatten istället. Var inte ens sugen på godis eller ostbollar och då är det illa!! Åt 1 ostbolle i fredags och 1 ostbolle igår haha.. Det blev ingen bio för mig & Erik i fredags heller, eftersom jag mådde som jag gjorde och knappt orkar vara uppe och gå i mellan åt så får vi skjuta fram det.
Har iallafall sovit hos honom från fredags-idag så han har fått vara lite av en medicin i helgen, kan gnälla lite extra mycket och få lite saker servade ;) haha.
När jag kom hem i förmiddags var min kusin Mattias, hans fru Annika och deras lilla Erik här. Mattias ska hjälpa pappa att slipa och måla om i vardagsrummet. Mamma och pappa har fått ryck här hemma, köpt en överstor soffa, nytt köksbord + stolar, nya mattor och nya gardiner och nu ska det målas om. Men det är kul med förändring.
Nej vet ni vad, ni ska jag ut i köket igen och göra klart det sista. Ikväll blir det TACOS!

Kommentarer
Postat av: Sofie

bra att man blir rörd;) då märks det att jag har skrivit från hjärtat:) ja det är sjukt vad tiden går, det var en grymt bra kväll:D<3

2011-01-16 @ 22:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0