Jag är rädd..

Jag ligger i sängen och tänker (ett under att jag klarar det med tanke på min huvudvärk), men jag kan inte låta bli..
Jag tänker både på dåtid, nutid och framtid.
Dåtid.. tänker på allt jag gjort, hur stark jag har blivit, att jag faktiskt klarar av att stå på egna ben, jag tänker på personer jag vunnit och personer jag förlorat, en del skiter man totalt i och andra saknar man att ha vid sin sida, saknaden är enorm.. Allt var så mycket lättare men ändå så mycket svårare när det var dåtid.
Nutid.. ja vad händer i mitt liv egentligen? Förutom att jag ligger i hög feber (det har jag väl inte sagt innan haha). Jag är otroligt skoltrött, efter 1 skoldag, längtar till studenten! Jag vet helt ärligt inte hur jag hade klarat mig utan familj, vänner och min Erik som stöttar mig.
Framtid.. vad händer efter studenten? Kommer jag komma in på högskola, kommer jag orka pressen? Vad händer med mig & Erik, kommer våra drömmar uppfyllas?
Det är 1000 tankar som flyger runt i mitt lilla (stora) huvud..

Helt ärligt så är jag rädd för framtiden.. Jag är fortfarande en liten flicka, jag kan inte växa upp och ta studenten nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0