"Jag andas med lungorna"

Som ni har läst så har jag mått väldigt dålig förra veckan. Med min astma och allt skit.. Och ibland har jag fortfarande ont i lungorna när jag andas. Jag hatar finnar, som är på mig själv, på andra skiter jag i vilket för det är normalt men så länge jag får en så klöks jag när man ska klämma dom. Mmmm mysigt prat här haha. Tur som jag har så får jag en och en i taget då & då. 
Så mamma skulle klämma en sån "black-head" vad heter det på svenska? Pormask? haha skit samma:

Natti: aj, jag kan inte andas. *mamma klämmer ihop min näsa*
Mamma: amen andas med munnen.
Natti: men det gör ont i lungorna.
Mamma: har du fortfarande ont?
Natti: ja, när jag andas med lungorna... eller med munnen!

Måste vara den enda som andas med lungorna? Och den enda som skriver ut sånt här mysigt????
Men skit samma, MIN BLOGG :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0