Inte kul..

Detta är typiskt Nathalie Danielsson, man blir sjuk och får vara hemma från skolan i flera dagar vilket gör en rastlös. Men man går ändå iväg en fredag fastän man mår sisådär istället för att stanna hemma och bli frisk.
Igår var det som att vara tillbaka på ruta 1 igen. Kändes som förra helgen när jag åkt på feber och bihålsinflammation för igår låg jag i sängen med hög feber och sprängande huvudvärk. Därför fick jag stanna hemma idag och gå till vårdcentralen för att dom skulle kolla bihålorna och antagligen skriva en remiss till lunds universitetssjukhus för att spola bihålorna.. Men som tur var så var det inte bihålorna det var fel på, trodde dom. Doktorn sa att i och med att febern har höjt sig igen kan det vara ett virus jag har fått som gör att man får ont i huvudet.. Kul, hinner inte bli frisk förrän jag ska åka på hög feber, och den har bara höjt sig mer och mer under dagen.
Man är ledig i nästan 4 veckor på jullovet och är i stort sett helt frisk hela lovet. Sen andra dagen i skolan blir man såhär sjuk, det är bra Natti, det är bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0