Ingen storbloggerska

Jag ligger här i min säng och läser blogg efter blogg efter blogg efter blogg, ja ni fattar.. Och jag undrar en sak, vart får dom allt att skriva ifrån? Okej skillnaden är väl att dom flesta bor i Stockholm och jag bor i en liten håla, men något måste man väl ändå ha att skriva om? Min hjärna strejkar ikväll men jag vill blogga, och jag är rastlös men jag kan inte gå ut för det är isgata och fall jag ramlar kan jag inte skratta med någon för jag är ensam. Jag vet vad mitt nästa köp ska bli när jag shoppar, is-dubbar, då kan jag powerwalka när jag vill! Om det nu är så att Sverige ska bli istid. Tankarna är på 100 olika håll, fall man jämför mig med resten av befolkningen kan jag inte vara normal?
Vill ha sommar så man kan gå runt i sina söta sommar klänningar, fast detta året ska jag gå snyggare, kolla stilen jag har på fotot. Jag har för mycket fritid..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0