Influensa

Hej på er! Allt bra med er? Med mig är det SKIT!
Haha känns som alla inlägg börjar så nuförtiden? Men det är ett jävla piss jag har fått, har gått och fått influensa nu. Har ont i hela kroppen och febern är skyhög. Soffan, TVn och datorn i mitt knä är mina vänner om dagarna, för jag orkar inte vara uppe och gå ens.
Min kusin Mattias kom imorse och började måla i vårt vardagsrum och när han skulle fika satt vi och kollade och skrattade åt youtube klipp tillsammans så jag fick lite sällskap. Mamma har räddat min dag också eftersom hon hittade en stor vattenmelon när hon handlade mat, gissa vad jag ska äta imorgon? Eftersom jag knappt får i mig någon mat för jag bara mår illa när jag tuggar den så kan jag typ bara äta grönsaker och frukt. Men jag klagar inte, det är gott det med!
Nu ska jag fortsätta läsa bakåt i min blogg, sitter och läser bakåt vad jag skrev i juni 2009, rätt kul haha. Hoppas på att jag och Joakim får med Erik på att spela bingo på skype snart. Börjar bli en "tradition"?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0