För bra för att vara sant..

Nu är jag hemma igen! Stannade 2 nätter hos Erik, riktigt mysigt! Jag hade kunnat sitta och skriva hur många rader som helst om mina känslor för honom nu men det är inte lönt, för ingen hade förstått dom ändå. Det vi har tillsammans är helt enkelt för bra för att vara sant! ♥
Nu sitter jag i soffan och gör.. ingenting! Får väl gå upp och packa snart för imorgon ska vi till Småland och fira en andra jul tillsammans med mormor, morfar och kusinerna. På ett sätt ska det såklart bli jätte roligt att få träffa dom! Men på ett sätt är jag "ledsen" för att vi ska åka, dels för att jag vet vilka planer jag hade haft om jag hade varit hemma och dels för att vi kommer hem på dagen innan skolan börjar och då kommer min ångest vara högst upp i ångest-mätaren. Vill verkligen inte tillbaka till skolan! Tycker jag har haft det mycket bättre hemma och få umgås med Erik :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0