Every rose has its thorn

Tjabba!
Skrev aldrig igår för jag orkade inte. När jag väl satt vid datorn så var jag bara inne på skype och spelade bingo, först med emma och sen med Erik & hans kompisar. Fick stryk på alla matcherna, så när vi spelat klart mådde jag inte alls bra. Inte för att jag hade fått stryk då utan för att febern hade stigit igen, så jag som var inställd på att gå till skolan idag fick stanna hemma.
Idag mår jag bättre, huvudet gör fortfarande lite ont men febern har nästan försvunnit helt, skönt! Så imorgon kan jag förhoppningsvis gå till skolan, börjar ju bli tråkigt att bara sitta hemma.. Vill ju inte vara sjuk i helgen heller, ska sova hos Erik och imorgon fall planerna går som vi vill ska vi förhoppningsvis på bio och restaurang.
Nu ska jag försöka hitta något att äta och sen vila, hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0