Cause baby you're a firework

Oj längesen jag skrev. Eller okej 1 dag. Orkade inte igår, eller ska jag vara ärlig så glömde jag bort det.
Min kusin Mattias var här och målade klart, jag hittade 2 rätter i frysen som man värmer i micron som jag gjorde till oss, sen sa han till mamma & pappa att jag gjort gourmé middag, fint ska det vara haha.
Idag mår jag bättre, är bara helt slut i kroppen efter att ha varit sjuk i 2 veckor. Men imorgon så är jag back on track igen och redo för skolan! Inte riktigt.. vill inte egentligen men jag kan ju inte vara hemma föralltid. 
Har städat rummet och bäddat rent i min säng, så nu ska jag hoppa in i dushen. Det finns inget bättre än att lägga sig nyduschad i en nybäddad säng! Hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0