Bilder från småland

Hej på er! Nu är jag hemma igen, eller vi kom hem igårkväll men jag sprang bara upp och packade om min skolväska och åkte sen till Erik och sov där inatt. Så mysigt det var att få komma hem till honom igen!
Idag var det även första dagen i skolan, det var hemskt! Under helgen har jag fått huvudvärk som har börjat ovanför ögonbrynen, sen har det bara gått neråt och nu är det enda ner till precis ovanför överläppen (kunde inte borsta tänderna på ena sidan hos Erik igår så ont jag hade) Så efter skolan när jag varit på China box med Malin, Emma och Sofie så åkte jag hem och bäddade ner mig. Hög feber och antagligen bihålsinflammation, KUL! Så imorgon blir det att åka till doktorn och kolla bihålorna.
Undertiden jag ligger och gnäller om hur ont jag har kan ni få några bilder från Småland sålänge så hörs vi senare!
Min lilla söta Nisse

Ida & jag var rastlösa när vi väntade på att Tim & Linnea skulle komma så vi hade spring tävling i knähög snö, sen blev vi helt utslagna!

Sen blev vi rastlösa igen och började leka i snön

Och slänga oss i snön

Och kasta upp snö, blev dränkt femtioelva gånger av all snö för att Ida var för seg på att ta bilder haha

Ida får vara med på sista bilden, nu måste jag vila huvudet innan det sprängs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0