Barnvakt

Hann aldrig skriva igår. Första "riktiga" dagen i skolan efter att ha varit sjuk i 2 veckor, det tar på krafterna. När jag kom hem hann jag bara packa en väska och sen tog jag bussen hem till Erik och sov där inatt.
Idag har jag haft fullt upp. Har bland annat varit barnvakt till Vera & Melker, det var kul för jag har inte träffat dom sen i början på november tror jag det var.
Sitter i våran mysiga soffa nu och lyssnar på musik, tänkte försöka resa på mig och gå upp och somna för jag har sån sjuk huvudvärk fortfarande. Är väl inte helt på benen än, får proppa i mig massa alvedon. Godnatt!
(Förlåt att det inte har varit några bilder i de senaste inläggen, men har inga bilder på datorn längre eftersom dom flyttades till min hårddisk. Men lovar er att jag ska lägga upp något imorgon!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0