We found love

Hej på er!
Idag är det tisdag och jag har haft en mysmorgon och bara tagit det lugnt. Gick i pyjamas fram tills 14:30. Innan dess har jag ringt några samtal och gått ut med Hanna (hunden som Linus har hand om). Nu sitter jag halft påklädd och väntar på att min kära pojkvän ska komma hit, vi ska först åka till Center Syd för att fixa några ärenden och sen ska vi åka hem till mig igen och bädda ner oss mysigt i sängen, ta fram chips och dippa och ha filmkväll ända tills vi går och lägger oss. Skönt! Precis det humöret jag är på idag, och som grädde på moset får jag ligga i min älsklings famn ♥ Hihi.
Hoppas ni får en bra dag idag! (Vet att bloggen blivit tråkig på bildfronten osv, fixas imorgon!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0