Snart dags att gå upp..

Hej på er!
Nu har vi spelat färdigt bowlingen och ätit god mat med gästerna. Vi hade 3 lag i bowlingen och startade tävling, jag mamma och Bianca lyckades vinna! Haha. Sen åkte vi alla hem till oss och umgicks. Var kul att träffa Bianca eftersom vi bara pratat över internet på dom senaste åren, vi sågs för jätte länge sen. Vi har redan planerat in att vi ska med Ida och rida på hennes häst nästa vecka haha.
Nu ligger jag i sängen, är tomt eftersom Erik sov här inatt, vill somna i hans famn idag igen ju. Ska iallafall upp om någon timme, klockan står på 06;15, ska till jobbet för att planera med mina nya kollegor, så vi ska ju bara sitta och prata så det blir inget jätte jobbigt. Bara sitta och prata och sen är jag ledig hela nästa vecka igen ju. Men det är tiden som klockan står på som känns jobbigt.. Hörs imorgon!
Haha lekte med kameran i bilen på väg hem, har ju en kamera fram på mobilen nu så jag har jätte kul med den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0