Shoes is a girls best friend

Hej på er!
Har varit ledig från jobb idag pga att jag skulle skriva ett engelska prov. Så när jag väl kommer dit och får provet så ser jag att jag har pluggat på helt fel saker! Kunde kanske hälften men det hade aldrig varit tillräckligt till ett G. Så lämnade in provet och gick ut och började gråta för jag var så frustrerad haha. Får helt enkelt göra om det på fredag!
Så ikväll träffade jag Rebecca, och vi gjorde det som vi brukar göra när en av oss är på dåligt humör: shoppade! Fick med mig ett par skor hem + ett par inneskor till jobbet som verkligen var behövligt. Alltid lika kul att träffa Rebecca!
Nu ska jag lägga mig faktiskt, men ska inte sova än utan ska plugga lite till. Vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0