Scary

Torsdag idag, vilket betyder att det är fredag imorgon och helg igen! Veckorna går läskigt fort.
Min jobbdag idag gick fort som alltid, sen åkte jag till skolan för att skriva ett prov. Och när vi var klara med proven var det 40 minuter tills lektionen. Så jag, Marie, Adrianna och Jury satt och pratade om olika upplevelser vi varit med om som handlar om onaturliga saker (började med prat och paranormal activity och gick över till spök-upplevelser). Jury berättade saker som han varit med om i Ukraina och Marie berättade läskiga historier, tror ni jag är rädd nu eller??? Springer runt här hemma i huset, haha usch.
Imorgon är det fredag somsagt, och jag ska på möte klockan 1 in till min chef (goda nyheter, är överlycklig!!!), sen slutar jag jobba 15:30 och sen ska jag till min älskade Erik och sova hos honom till lördag. Så vi hörs på lördag helt enkelt!
Ha en trevlig helg än så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0