Så förälskad som man bara kan bli!

Så mysigt det var att få ha sin pojkvän hos sig igen från igår tills idag! Vi hade en mysig filmkväll igår innan vi somnade. 
Idag åkte vi till Center Syd området efter frukost, vi gick ett varv på Elgiganten där det var stor rea, hittade en iCurl som jag har hållt ögonen öppna för i flera år nu, men den har alltid kostat runt 1000-lappen, och när man levde på 1050 i studiebidrag varje månad så var det inget som man bara gick och köpte då. Men nu idag var den på rea, 299:-, så japp den fick följa med mig hem!
Sen köpte jag & Erik med oss Speedy Lee mat hem, gissa om det var gott!! Var längesen vi gjorde det, ett tag var vi stammisar där haha. Sen vid halv 3 var det dags för Erik Perik att åka hem. Då följde jag med mamma till Maxi för att handla mat tills ikväll. Petra, hennes barn Bianca och Celine + Petras pojkvän Peter kommer hit och äter ikväll, sen ska vi även spela bowling i Lund. Kul! 
Vi hörs kanske ikväll, annars hörs vi imorgon!
Min andra halva. Den bästa och finaste människan i världen! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0