Ricinolja x 2

Sitter nu med ricinolja i håret för andra gången. Om jag ska vara ärlig så känns det som mitt hår har växt lite redan??? Men sån mirakel olja kan det väl inte vara? Antingen är det jag som inbillar mig eller så funkar verkligen oljan. Har iallafall precis beställt hem en stor flaska med ricinolja som är på 500 ml. Det gjorde jag här, den kostar där 105 kr vilket blir billigare än om man ska gå och köpa på apoteket hela tiden. Flaskan från apoteket är på 60 ml och jag som både har ganska långt + tjockt hår använder slut på en sån flaska på 3 gånger. Och på apoteket kostar den 42 kr så det blir ju mycket billigare med en större. 
Det är även jobbigt att gå och handla flaskan från apoteket hela tiden där man måste fråga personalen eftersom dom har den i en låda bakom disken, går jag dit varje vecka kommer dom tro att jag är missbrukare eller att jag alltid är förstoppad haha...
(för er som är intresserade av att följa min upptäckt av ricin och se om det verkligen fungerar så har jag nu skaffat en kategori till det. Lite lättre för er att hitta det då)

Kommentarer
Postat av: johanna

Jag ska köpa denna mirakel olja imorgon :D skulle köpt det idag men då var det så klart slut -.-

2011-12-19 @ 21:53:21
URL: http://augustivind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0