Nu håller jag helg!

Blev inget inlägg igår. Jag var ju på jobbet med mina 2 kollegor och fixade iordning inne på alvdelningen. Var helt slut när jag kom hem så jag somnade i soffan under kvällen och sen fick mamma leda upp mig till sängen där jag fortsatte sova.
Idag har vi fortsatt att ställa iordning inne på avdelningen, där finns så sjukt mycket skit så det tar sin lilla tid!
Nu sitter jag som ett barn på julafton, mitt paket från Nelly har kommit hit med 6 super fina klänningar som jag fyndade på mellandagsrean, nu längtar jag tills sommaren så man kan få använda dom till bara ben och inte med strumpbyxor under!
Sitter just nu och väntar på min älskling, vi ska åka iväg för att handla mat inför imorgon då det är nyårsafton. Sjukt att detta året redan har nått sitt slut?
Sen sover Erik här, och vi åker till honom imorgon på nyårsafton och firar det hemma hos honom. Så jag vet faktiskt inte om jag hinner lägga in ett till inlägg innan imorgon 00:00 då vi går från 2011 till 2012!
Gör jag inte det så får ni ha en superbra nyårsafton och då hörs vi nästa år!! (Känns så långt bort när man skriver det så)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0