Nervöst

Hej på er!
Då var det måndag igen ja, och helgerna går alldeles förfort om jag får säga vad jag tycker!
Hade iallafall en mysig söndag igår hemma hos min älskling, vi bakade pepparkakshus med Tilda och det slutade väl som det brukar göra.. Ett hus som blev snett, pepparkaksgubbarna tappade huvuden, dekorationen blev tillslut överstyr och igår blev även Erik hög på socker haha. På kvällen tittade vi sen på en mysig film och åt god mat innan jag och Erik la oss i sängen och somnade gott.
Idag vaknade vi vid 7 tiden, jag kom hem igen vid halv 8 och hoppade in i duschen för att piggna till. Nu hade jag tänkt att jag ska gå och göra mig iordning för om ca 30 minuter ska jag bli upphämtad av Marie. Vi har vår näst sista engelska lektion idag, ni anar inte vilken lättnad det är!!
Dock känner jag inte den lättnaden riktigt än, den ligger gömd bakom min nervositet som jag har för en del saker idag.. En av dom är mitt engelska prov som jag snart ska skriva, men sen är det även en hel del saker om jobb som ska göras idag. Vi får väl se om jag är snäll och avslöjar när jag kommer hem ikväll!
Puss & hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0