Naglar

Som ni kanske har märkt så har jag en hel den kategorier här i bloggen. För det mesta så bloggar jag för min egen skull, skriver mycket vad jag gör som kanske inte är så kul för er att läsa men som jag själv tycker är kul att kunna titta tillbaka på om något år och se vad jag har gjort. Men självklart så vill jag tillfredställa er också, och det kanske jag ska göra med något jag tycker är kul själv, nämligen: naglar!
Jag har ju själv byggt naglar 1 gång i mitt liv som en del av er redan vet, men det var inget för mig. Jag tyckte det var klumpigt, och det gick inte att göra de saker som jag brukar göra annars. Men jag är ju lyckligt lottad som har starka naglar som blir långa, och framför allt i somras så utnyttjade jag detta genom att göra olika manikyrer på mig själv. Och jag har varit duktig att fotografera alla, men inte varit lika duktig på att lägga in dom här på bloggen. Så tänkte att jag kan starta en ny kategori, "naglar", där jag lägger ut bilder lite då och då. Kommer säkert någon ny snart eftersom jag fick ett väldigt fint nagel-kit av Tilda när jag fyllde år.
Det är bara att ta fram era nagellack och köra! Låt fantasin flöda. Det behöver inte alls vara den gamla vanliga franska manikyren med vita tippar, det går med allt!

Vi samlade ihop några stycken i somras och hade pizzakväll hos Erik, då fick naglarna se ut såhär!

Men favoriten i somras var utan tvekan mina turkosa naglar!

Tog hjälp utav min smala nagellacks pensel, ser ut som en eyeliner pensel och försökte få fram lite mönster på naglarna. Svårt att måla med vänster så det gick väl som det gick.

Men nu när jag jobbar så har jag inte haft tid till att sitta och måla olika franska manikyrer, utan kör mer på helmålat. Lät Erik sitta och pilla på mina händer och det slutade med att han hade ristat in ett E i nagellacket, så ja varför inte? Ni kanske ska börja med bokstäver på händerna istället? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0