Göteborg

Precis som jag läste på internet så var ricinoljan väldigt svår att tvätta ur eftersom den är så dryg. Så ska ta mig en dusch nu igen, men det gör inget, om håret kommer växa så som det gjort på alla andra så kan jag klara mig med att tvätta håret lite oftare i någon månad.
Idag hade vi sista lektionen i engelska, skönt! Men jag får mitt betyg efter nyår eftersom jag missat en del nu när jag var så sjuk, men det är lugnt. Pratade med min lärare på telefonen precis och hon vet ju vad jag går för så det klarar jag absolut sa hon!
Jahapp då var det fredag imorgon igen, slutar redan 11:30 imorgon och sen ska jag hem och göra mig redo för min och Eriks roadtrip! När jag fyllde år fick jag en present av Erik, vi ska åka till Göteborg imorgon och sova på hotell fram tills söndag. Ska mysa runt i stan, julshoppa, äta på mysiga restauranger och sen fram emot kvällen ska vi gå på julmarknad på Liseberg. Mysigt! Har sett bilder där ifrån med alla vackra julbelysningar som sitter uppe.
Så denna helgen ska jag bara spendera med min älskade pojkvän vilket betyder att jag lägger bloggen åt sidan tills söndag. Men ni överlever! Ha en super helg för det ska vi ha! ♥
Vi får ju nästan hoppas på att det ligger lite snö på marken i Göteborg, så det blir en extra mysig känsla att gå på Liseberg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0