Good life

Hej på er!
Blev aldrig något möte igår, utan det blev flyttat till måndag. Jag slutade jobba 16:30, och vid 17 så kom Erik och hämtade mig. Sen åkte vi hem till honom och lagade supergod mat tillsammans med Tilda. På kvällen tittade vi på idol finalen och sen tittade vi på Jersey shore. Vi somnade mätta och glada sen på kvällen!
Idag, lördag, åkte jag, Erik, Tilda och Sofia till Väla där det blev julklapps-shopping. Skönt att jag snart är klar med mina julklappar, ska bara hitta till pappa, Rebecca och Erik nu. Erik är ju den som jag tycker är svårast att köpa till.
Jag älskar honom så mycket så man vill ju ge allt som han någonsin önskat sig! Självklart så älskar jag mina vänner och min familj också!! Men det är ju ett annat "älskar" till sin pojkvän än till nära & kära, jag vill ju inte ligga och kyssa och mysa med dom haha. Nu blev det komplicerat, men ni förstår vad jag menar!
Ikväll ska jag plugga och spela sims. Imorgon blir det en mysig söndag, ska hem till Erik för att hjälpa honom och Tilda att göra pepparkaks-hus. Har blivit som en tradition, och detta året ska vi försöka göra det mer seriöst än förra haha, slutade med att vi gjorde en bordell... Sen sover jag hos min älskling imorgon, så jag kommer inte ha någon söndagsångest imorgon inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0