Du får leva med det resten av ditt liv

Hoppsan, senaste inlägget skrevs i torsdags och idag är det tisdag. Men jag hade en så bra helg så har inte ens haft en tanke på att blogga.
I fredags var jag bara hemma och vilade upp mig och fick nya krafter. Jag och Ida spelade Sims 3 framåt 2 på natten.
I lördags hämtade Erik upp mig vid halv 1 och då körde vi till Nova Lund för tanken var att vi skulle julshoppa och hitta julklappar, men efter några timmar så kom vi därifrån med endast saker till oss själva, lyckat haha. På kvällen kom "lomma-gänget" hit, dom 3 familjerna som vi brukar fira midsommar, nyår med osv och som vi paddlade kanot med förra sommaren, + en familj till. Då åkte mexio-hattarna på huvudet, tequlian och tacosen fram och sen hade vi mexikansk fest. Blev mycket trevligt! Framåt kvällen slängde jag och Erik oss i sängen för att titta på Jersey shore innan vi somnade gott.
I söndags så var det dags för det traditionella julbordet, 20-års jubileum! (har varit med på 20 julbord, trots att jag bara är 19, var endast 2 veckor när vi hade vårt första julbord och sen dess har vi åkt runt överallt i skåne och ätit varje år, och jag har varit med varje år, är trogen julbords-älskare haha). Familjen, min kära pojkvän, Mattias, Annika och deras lilla Erik var på plats! Och denna gången var vi i rådhuskällaren i Malmö. Fyyy så gott det var! Och efterrätts bordet ska vi inte ens prata om haha. Pappa har tagit bilder med sin iPhone så kan lägga in dom sen!
Nu ska jag plugga lite, sen ska jag försöka få tag på kära Rebecca. Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0