Dan före dopparedan

Hej på er!
Då var det fredag igen och imorgon är det alltså julafton. Sjukt hur snabbt tiden rinner iväg!
Har varit flitig idag, hoppade direkt in i duschen när jag vaknade och sen gjorde jag mig iordning. Sen åkte jag till jobbet för att både hämta och lämna julklappar, och önskade god jul och gott nytt år till dom. Sen körde jag och pappa till hans lager och hämtade saker för att sen åka hem till Eriks familj och lämna lite julsaker. Sen körde vi till Lödde Centrum för att lämna en bok på biblioteket och jag skulle hämta ut ett paket på posten.
Nu har jag hållt på att julstäda här hemma, och om ett tag ska jag till Center Syd för att köpa dom sista julklapparna. Och ja där kommer vara kaos! Men har ju varit sjuk hela veckan så har inte hunnit fixa det innan.. Och chansen är rätt stor att jag inte bara kommer hem med julklappar till mina nära och kära, utan kommer nog att komma hem med en rätt så stor julklapp till mig själv hihi spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0