Dan före dan före dopparedan

Det är väl dan före dan före dopparedan idag? Onsdag, och julafton är på lördag. Ja här på min blogg får det vara det iallafall! Sjukt att det redan är den 21 december.. Det snöade pytte lite här imorse men det slutade lika snabbt, jag och Erik hann ha för höga förhoppningar innan snön la sig. Jag som ville ha snöbollskrig emot honom, typiskt!
Lovade er bättre uppdatering igår men det blev ingen alls.. Ojdå.. Men när jag vaknade igår på sjukhuset så hade jag sovit ca 1 timme under hela natten. Hade drömt en massa sjuka feber-drömmar och mådde piss helt enkelt.
Så jag åkte hem, blev inget jobb igår, inget jobb idag och det blir inget jobb imorgon heller. Och på fredag så är det min sista dag på avdelningen. Får hoppas att jag är frisk så jag kan gå dit och säga hejdå till allihopa, annars kommer vi ju ses igen efter nyår då jag kommer jobba i avdelningen mitt emot.
Har ont i halsen, hosta, förkyld och har en så hemsk huvudvärk så jag inte vet vart jag ska ta vägen! Känns som bihålsinflammation för huvudet sprängs när jag rör mig. Och som grädde på moset så har jag feber på detta. KUL! Men hellre nu än att jag ligger sjuk på julafton. Men det är så typiskt att jag blir sjuk nu, vill ju ha energi så jag kan fixa med Eriks julklappar hihi.
Nu hade jag faktiskt tänkt gå och sätta i lite ricinolja i mitt hår, trots att jag är sjuk så kan jag ju inte låta bli min kära mirakel-kur eller hur? Lovar er att jag ska lägga upp före & efterbilder också, när jag orkar, hehe..
Drömmen är ju att få det här håret:

Kommentarer
Postat av: johanna

ja det har jag med tänkt att göra :) har du märkt någon skillnad än? jag och min kompis och sjuukt spända på att få börja använda det! :D

2011-12-21 @ 18:08:17
URL: http://augustivind.blogg.se/
Postat av: johanna

krya på dig btw!

2011-12-21 @ 18:08:30
URL: http://augustivind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0