1 december

Känns sjukt att det är den 1 december redan? Vart tog november vägen??
Idag har jag jobbat, och när jag slutade vid 1 så åkte jag hem och la mig i soffan ett tag och städade lite inför helgens planer. Tanken var sen att jag skulle ta bussen in till Malmö för att gå i stan med Rebecca och Caroline, men Rebecca den stackaren blev sjuk så vi får ta det en annan dag när hon är fit for fight igen!
Istället så åkte jag till IKEA med mamma, pappa och Linus. Vi åt mat där och jag handlade en tvättkorg vilket var behövligt (bar sönder min förra, har så otroligt mycket kläder så den orkade inte tyngden). Sen köpte vi även en massa fina tavlor till vardagsrummet där nere så det är ett helt nytt rum nu.
Har precis tittat på första avsnittet av julkalendern tillsammans med mamma och pappa, så mysigt. Man är nästan tvungen att följa den nu när man jobbar på förskola så att man ska hänga med vad barnen pratar om haha.
Imorgon är det fredag, så skönt!! Kan riktigt längta tills att få krypa ner i min pojkväns mysiga famn och bara få slappna av efter en jäktig jobbvecka.
Nu ska jag sova, hörs imorgon kära bloggläsare.
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0