Ullared!

Hej på er!
Har ni det bra? Jag har en riktigt bra helg!
Igår åkte Rebecca, jag och Caroline in till Malmö festivalen runt 6 tiden. Där inne gick vi matgatan först för att köpa mat, för min del blev det såklart en langos. Sen träffade vi några killkompisar och sen kom även Carro in. Då gick vi till Stortorget och såg Maskinen spela, fyfan vad bra dom är!! Vi dansade oss svettiga och skrek till deras låtar (det man hinner med att sjunga med när dom rapar haha) Sen åkte vi hem någon gång runt 11-12 tiden.
Idag var jag uppe med tuppen! Och vid klockan 8 på morgonen gick jag hem till Rebecca, sen kom även Jenny. Så då packade vi ut oss i bilen och körde till Lund för att hämta Aksel. Sen bar det av mot Gekås Ullared!! För man kan ju inte spendera en lördag bättre än med shopping? Och shoppa gjorde vi i ca 6 timmar. Vi har haft sjukt kul idag! Många skratt och många bilder har blivit tagna, (har även några bilder från igår men dom får ni imorgon). Vi var hemma igen vid lite i 7 ikväll så vi har nästan varit borta från kära Skåne i 12 timmar.
Nu har jag precis duschat, ska slänga på mig mina mjukisbyxor och mitt Ullareds-linne nu för Rebecca kommer hit vilken sekund som helst! Vi ska värma pizza i ugnen och äta chips och dippa framför Mamma Mia, jag har huset själv ikväll så man får passa på! Hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0