Thanks good it's friday

Heej!
Blev inga fler inlägg igår. När jag kom hem från min engelska lektion så höll mamma och syskonen på att laga en riktigt god middag som vi skulle fira med för att jag fått jobb, kan säga att jag tryckte i mig så jag knappt kunde stå upp sen haha.. Så på kvällen blev det en låång runda som jag och Rebecca gick ut och gick. Vi kände bara för att komma härifrån så först var planerna att vi skulle åka till Stockholm eller Göteborg idag, men vi sparade det tills en annan helg och sticker in till sista dagen på Malmöfestivalen idag istället. Jag har alltid sett på bilder från utomlands osv hur folk sitter med en strawberry daiquiri i handen och var sugen på att smaka det ikväll, så vi sätter väl oss på Thanks good it´s friday ikväll. Men först är planerna att äta en langos (såklart!!) och sen hoppa av langosen till Maskinen som uppträder ikväll.
Nu hade jag tänkt gå och göra mig iordning, men innan dess så har jag en bra idé på en ny kategori. "Dagens ämne", tycker den passar bra in här på min blogg eftersom jag har många tankar och funderingar, och vill jag skriva av mig så kan jag göra det i den kategorin, spännande? Kanske vi får se, slänger upp första inlägget i dagens ämne här efter..
Ser den inte underbart god ut? Får en att vilja åka utomlands

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0