Run the world

Oj.. 1 vecka och 1 dag sen jag skrev. Måndag idag, har levt lite "isolerat" från både dator och blogg i veckan som gått. Jag har inte varit mig själv helt enkelt och jag har inte alls mått bra. Därför har jag bott hemma hos Erik från förra tisdagen tills i lördags så att han fick muntra upp mig lite.
Igår (söndag) var farmor & farfar här hemma och åt. Och under kvällen träffade jag Rebecca för att gå en liten kvällsrunda som vi sedan avslutade med varsin läsk på Maxi, vi tyckte att vi var förtjänta det efter en del problem som vi pratat om haha. Innan jag gick hem till familjen och farmor & farfar igen så mötte jag och Rebecca upp Caroline och sa hej till henne också. Igår kväll när farmor & farfar skulle hem så åkte jag och Ida med dom och sov där inatt. Imorse vaknade vi och åt en god frukost tillsammans med farmor på deras uteplats och sen åkte vi iväg till frisören. Både jag och Ida blev klippta, och jag behövde det minst sagt! Hon tog av en rätt så bra bit så jag känner mig naken nu när jag är van vid mitt långa (slitna) hår, hon klippte även upp det så jag kan få lite volym i håret och jag inte ser ut som en mopp. När vi var färdiga hos frisören åkte vi vidare för att lämna in min lilla bebis, min iPhone som äntligen ska få en ny skärm efter att den har spruckit. Som tur är så är den klar redan imorgon! Sen åkte vi även till Burlöv Center för att kolla i lite affärer innan vi åkte hem till farmor & farfar och åt där.
Pappa hämtade oss för en timme sen och nu sitter jag hemma igen, väntar på att Rebecca ska höra av sig och då ska vi gå ut en runda ikväll igen, behöver prata av mig lite. Vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0