Rain over me

Jag tycker om att blogga. Men jag tycker inte om rubriker, kommer nästan aldrig på några. Oftast blir det antingen en låt titel eller en text ur en låt. Men idag kom jag inte på det heller, så gick in på nrj.se för att se vilken låt som spelades och tänkte att jag kunde ta den som rubrik, roligt att det var pitbull - rain over me som spelades, för det är ju precis som det har varit hela dagen, regn regn och åter regn...
Idag var tanken att vi alla skulle åka till Skånes djurpark men eftersom att vädret inte tillät det så har jag och mina syskon umgåts med Tim & Linnéa, vi har spelat tv-spel och haft det mysigt här inne. Sen när vi hade ätit lunch åkte vi med mamma, mormor & morfar ner till Center Syd för att gå där i 2 timmar.
När jag gick runt på Center Syd så ringde Erik till mig och frågade fall jag ville med till Nova Lund, min älskling har äntligen fått sitt körkort idag och jag är så glad för hans skull!!! Han är bäst! ♥
Så precis när jag kommit hem från Center Syd så ringer Erik och säger att han kör mot mig. Sen bar det av till nästa shoppingcenter. Vi gick någon runda inne på Nova, Erik shoppade lite medans jag blundade för de kläderna som jag tyckte om. Kläderna var snygga för mig men inte för min plånbok, inte förtillfället iallafall måste spara pengar och sluta shoppa! Haha.. Men det var iallafall mysigt att träffa Erik en stund denna tråkiga torsdags kväll.
Nu hade jag tänkt avrunda detta blogg inlägget och fortsätta umgås med mina syskon och mina kusiner. Men snäll som jag är så gick jag ifrån dom nu ett tag enbart för att skriva detta inlägget till er, bra va?
Nej vet ni vad, vi hörs imorgon. Avslutar med att skriva att jag älskar min Erik mest av allt i hela världen, han är världens bästa, min andra halva ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0