On the beach

Hann aldrig skriva igår. Först så hade vi ett bageri här hemma, jag bakade snickers kakor och Ida gjorde kakor med choklad i. När vi var klara så tog Linus fram sin longboard och jag & Ida tog fram våra rullor och sen åkte vi till MAX för att handla deras "lyx shake" som det så fint heter. När vi var på väg hem så ringde Rebecca till mig så jag åkte hem och bytade om, sen mötte jag henne utanför våra hus och sen körde vi ner till Maxi för att köpa chips, dippa, choklad och godis. Sen satte vi oss i hennes uterum med en massa ljus och ett glas rosé och pratade om allt möjligt. Tillslut såg vi att klockan var kvart i 12 och vi blev chockade att klockan hade sprungit iväg så snabbt. Så vi sa hejdå och sen gick jag hem och somnade. Så skönt att det bara tar ca 20 sekunder hem från Rebecca!
Idag har jag och familjen varit på stranden, vi åkte ner till Ribersborg i Malmö och kom hem för ett tag sedan. Nu håller vi på att grilla och ska snart få i oss mat. Tur för min mage skriker! Hörs lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0