Mina känslor för dig går inte att beskriva i ord ♥

Tänk att Erik och jag har varit tillsammans i 4 år och 10 månader. Känslan att älska någon som älskar en tillbaka, känslan att titta honom djupt in i ögonen och känna pirret i kroppen, känslan att få somna med hans armar omkring mig, känslan att vakna upp till hans vackra ansikte och att få en morgon puss av honom, känslan att ha hittat sin livs stora kärlek! Ja alla känslor är så underbara, och jag har inga ord som kan beskriva vad jag känner för Erik, älskar honom 9808808 varv runt jorden och tillbaka gånger 1 000 000! Fast ändå mycket mycket mer! ♥ Tänkte lägga upp lite bilder som jag hittade på min hårddisk precis, som är tagna under våra snart 5 år tillsammans:
Kommer så väl ihåg dom första månaderna, kanske t.o.m tills vi hade 1½ år om inte mer, hur vi hade en "foto-tävling" vem som kunde ta flest bilder på varandra med mobilen haha. På bilden har jag lyckats brotta ner honom och jag tror jag vann denna kvällen ;)

Här hade vi varit tillsammans i exakt 8 månader, vi låg och kollde film och åt chokladbiskvie och det slutade med att jag fick den upptryckt utav Erik i huvudet för redan på den tiden så åt jag långsamt haha. Tänk vilket minne jag har.

Bilden är tagen någon gång i 9an. Kommer ihåg att jag kunde vara nervös en hel dag i skolan bara för att jag skulle åka med Erik på moppen hem till honom från skolan, och då var jag inte nervös för att han körde dåligt, haha för det gjorde han verkligen inte, var nervös för att träffa honom.

Var nog alltid lite nervöst och pirrigt att träffa Erik, men vi var/är aldrig långt ifrån varandra när vi träffades/träffas.

Denna bilden är tagen på vår 1-års dag. Haha det ser ut som vi ligger och sover och jag trycker ner Erik i marken, helt ärligt vet jag inte vad vi gjorde? Tänk att det snart är mer än 3 år sen bilden togs? (Vår 1-års dag var den 11/8)

Avslutar med denna bilden där vi ser mer äcklade ut av varandra än kära? Haha. Vem hade kunnat tro att just jag skulle ha lyckan att hitta och få en så underbar pojkvän som Erik? Och vem hade kunnat tro att känslor bara fortfarande kan växa, älskar honom så mycket ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0