Grattis Ida!

Heej!
Hoppas allt är bra? Det är inte så bra med mig. En viss herr Erik har varit jätte förkyld i helgen och vi är ju inte långt ifrån varandra när vi träffas, så såklart så har jag ju åkt på en förkylning + att det känns som jag börjar få feber nu, kul!
Idag hade jag ett informationsmöte på komvux 8:30, det jag inte visste (för att jag inte fått något schema hemskickat) var att jag hade min första Engelska B lektion 9:50 idag. Men det var helt lugnt, dessutom så går en tjej som jag gick med i 2-3 på gymnasiet i min engelska klass så jag kände redan 1. Och alla andra var hur trevliga som helst. Skönt att jag bara ska plugga 3 timmar i veckan!
Idag är det även Idas 14 årsdag! Så får passa på att skriva grattis till henne!!
Ikväll har jag varit ute och gått en runda med Rebecca och pratat av mig. Jag har även fått låna första boxen av sex & the city av henne. För imorgon är första dagen som jag ska "skrivas" in på sjukhuset i och med den studien som jag är med i. Kommer att sova på sjukhus 6 gånger under ett halv år. Och imorgon ska jag vara på sjukhuset redan 7:30, sen sover jag där och får åka hem 9:30 dagen efter. Det jag är mest nervös för är kanylen jag ska ha i armen/handen men Erik sa att det inte känns något, och jag är lite nervös för att sova på sjukhuset också, kanske efter alla skräckfilmer jag har sett haha. Och det jobbiga är att nu ikväll får jag inte äta något efter 24:00 och får inte äta igen förrens imorgon 12:00. Min kropp kan aldrig äta frukost tidigt på morgonen men jag lovar att bara för att så kommer jag vara vrålhungrig när jag vaknar vid lite i 7 på morgonen imorgon, bara för att min kropp ska retas för att den vet att jag inte får äta..
Så somsagt så ligger jag på sjukhuset hela dagen imorgon. Men ska såklart ha med mig laptop, min hårddisk med masssssa filmer + säsong 1 av Glee och + sex & the city boxen, jag är förberedd!! Så vi hörs någon gång imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0