Hjärnan är så trött så den inte kommer på någon rubrik..

Heej!
Nu är jag hemma igen! Eller okej jag kom hem vid lite efter 11 imorse. Har inte alls sovit bra inatt, blev ju väckt för att blåsa på sjukhuset både vid lite i 3 och vid lite i 6 inatt. Men jag somnade i soffan vid 16:00 idag så jag har redan tagit igen lite av min skönhetssömn haha.
När jag kom hem från Lund så hann jag i stort sett bara sminka mig och byta kläder, sen tog jag bussen till Lomma för att gå till kommun huset där jag hade ett möte angående jobb. Och det gick faktiskt mycket bra! Så snart kommer väl även lilla jag börja jobba.
Ikväll träffade jag Rebecca, vi gick en långrunda och pratade ut. Är så skönt att kunna prata med någon som vet exakt hur jag känner, som inte dömmer eller säger någon dum kommentar! Sen när jag kom hem igen så cyklade jag och Linus till Maxi och Willy´s för att handla glass som vi har ätit ikväll.
Nu hade jag tänkt sova, ska ha en engelska lektion 15:20-16:50 imorgon men inte får jag sovmorgon för det.. Måste upp vid halv 8 för att ta mig in till Lunds sjukhus där jag ska ta blodprov, är tvungen att åka in 5 dagar i rad och ta blodprov nu efter att jag har sovit där. Har jag tur så kunde jag åka med pappa till Lund, så slipper jag den tråkiga bussen in iallafall. Men jag kan skriva mer när jag kommer hem från sjukhuset imorgon! Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0