Godnatt

Har tillbringat min kväll på sjukhuset framför laptopen. Har bland annat pratat med min Erik och Rebecca på chatten och planerat helgen. Sen har jag läst många bloggar. Nu har jag precis blåst i maskinen för sista gången ikväll, nästa gång är om 4 timmar så min läkare kommer alltså väcka mig 20 i 3 inatt, sen får jag somna om och sen tror jag att hon skulle väcka mig lite i 6 imorgon på morgonen och då kommer jag inte få somna om. Så det blir inte många timmars sömn inatt men strunt samma! Har bara en sak planerat, eller nej, 2 för jag ska ha kvällspromenad med Rebecca också haha. Så jag får passa på att vila ut imorgon! Nu ska jag lägga mig i min säng och kolla på lite tv och försöka somna i några få timmar. Vi hör imorgon kära bloggläsare!
Är tveksam på att jag kommer kunna somna så jag tänkte slänga upp ett inlägg efter detta i min kategori "kärlek", ni kan ju gissa vem jag har hittat bilder på från min hårddisk? hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0