Blondie

Skrev aldrig igår. Hände faktiskt inget speciellt som jag behöver berätta om förutom att jag var på sjukhuset på morgonen och tog blodprov, kom hem och åt lunch och sov en stund och sen blev jag upphämtad utav en i min engelska klass för att ha lektion 15:20-16:50.
Mamma har nästan precis slingat mitt hår ännu blondare, det är verkligen farligt att vara blond för man blir typ färgblind och vill bara ha det ljusare och ljusare. Ida och mamma satte även i ögonfrans färg på mig (dom delade upp ögonen och tog vars ett haha), men helt plötsligt så skulle mamma och pappa iväg, Ida skulle till Malmö festivalen och Linus har inte kommit hem än. Så där satt jag på toan och blundade, och skulle sitta så i 30 minuter. Pappa var elak innan dom åkte, han behövde gå på toa så jag reste mig upp och fortsatte blunda, och när pappa gick ut från toaletten och jag skulle sätta mig ner så var toalocket fortfarande uppe, så höll på att trilla ner i toan haha..
Nu är iallafall min ögonfrans färg borta och jag har fina och svarta ögonfransar. Hade tänkt städa upp lite på mitt rum nu och vänta på att Linus ska komma hem, det blir bara han och jag som är hemma ikväll så vi ska minsan passa på att beställa pizza och äta chips & dippa! Vid 10 tiden kommer även Erik hit, han sitter på sitt tåg från Stockholm ner hit nu så han sover här ikväll. Vi ska ha fredags mys ikväll, sen imorgon så kör han mig till sjukhuset där jag ska ta blodprov snabbt, sen ska han och jag köra till farmor och farfar för att äta lite. Sen kör jag och Erik vidare till Malmö festivalen för att gå en liten runda där. Och sen åker vi hem till Erik där jag sover tills på söndag. Så det blir en dålig uppdatering denna helgen men vi hörs antingen imorgon eller på söndag! Ha en super helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0