Bloggmakeover

Dålig uppdatering..
Skrev senast i lördags. I söndags hände knappt någonting, pratade mest med min Erik i telefonen hela tiden, saknar honom!! Sen igår, måndag, så gick jag bara på min Engelska lektion som vanligt i 1½ timme. Sen hände inte mycket mer.
Idag har jag bara varit hemma och vilat, förutom i 1 timme då jag var ute och gick min powerwalks runda. Får ju vila upp mig så mycket som möjligt nu dom här 2 sista dagarna som arbetslös. För på torsdag börjar jobbet!
Har gjort om bloggdesignen som ni ser. Höll på med en mycket mer avancerad design innan, men det gick inte som jag ville så jag gav upp. Får försöka sen, undertiden så får denna duga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0