Bilder från Malmö festivalen & Ullared

Malmöfestivalen fredagen 26/8:

Rebecca, jag & Caroline

Rebecca & Simon

Caroline, jag & Rebecca när vi såg Maskinen. Sen blev det inte fler bilder tagna under denna kvällen. Vi hade helt enkelt inte tid att springa runt med kamran uppe hela kvällen

Ullared, lördagen 27/8:

Här är ullareds-gänget! Jenny, Aksel med K och Rebecca + jag bakom kameran

Mellan den "seriösa" shoppingen så blev det en hel del lek med kundvagnen haha

Och när man blev trött så fick man åka i vagnen, vi var där inne trots allt i 6 timmar. Och man fick konstiga blickar när man åkte kundvagn, alla utom jag fick det iallafall.. Det kan inte vara bra? Ser jag så liten ut så att folk tror att jag är ett barn och inte reagerar på att jag är en 18 (snart 19) åring som åker kundvagn??

Rebecca posar i sitt Ullareds-linne, ett sånt här fick även följa med hem till min garderob. Ett måste? En souvenir ju ;)

Min tur att åka kundvagn, blev nertryckt bland alla påsar. Ni kanske undrar varför jag ser ut som jag gör på bilden? Joo precis när Rebecca ska fotografera så får jag syn på Harry´s(=en pub), och vi hade precis pratat om att man inte kunde gå ut och festa någonstans i Ullared, men jo, Harry´s fanns där minsan!

Rebecca och jag i våra Ullareds-linnen, Aksel fick en Kjell-tröja där det stod "´jag vill inte gå här mer". Vi tyckte att det var lite komiskt med tanke på att han fick gå runt med oss i 6 timmar där inne, utan att handla något.

Anledningen till att vi hade med Aksel: någon måste ju bära påsarna till bilen??

När vi hade packat in i bilen så bar det av mot Mc donalds för mat och sen körde vi hemåt!

Medans jag och Rebecca satt och hade allsång i framsätet så somnade Aksel och Jenny så sött där bak i bilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0