Alla bitar börjar falla på plats

Skrev senast i fredags, och idag är det onsdag, så ja.. Vad har hänt dessa dagarna? I fredags kom Erik hem till mig efter att han kommit med tåget från Stockholm, klockan var väl lite i 10 på kvällen. Så vi började kolla på en film men orkade inte se så länge så vi gick och la oss. I lördags körde Erik och jag till Lund för att jag skulle ta blodprov och sen körde vi direkt till Malmö, hem till farmor & farfar och åt där. När vi var mätta och hade pratat ett tag så körde jag och Erik vidare och tittade i olika affärer innan vi körde hem till mig, packade ihop våra saker och körde hem till Erik. Där sov jag tills söndagen, på söndagen var det fint väder så då kunde vi minsan cabba ner bilen, körde till Eriks mormor & morfar och pratade lite med dom och sen körde Erik hem mig för han skulle ta tåget tillbaka till Stockholm. Nu ses vi inte förräns nästa fredag, för han stannar kvar uppe i Stockholm denna helgen, så om lite mindre än 2 veckor får jag tillbaka honom. Men jag klarar mig! Här händer saker nere i min lilla håla också ska ni se. Som t.ex. att jag eventuellt fått jobb!! Det ringde en förskola till mig imorse och vill att jag ska på intervju imorgon så ni får hålla alla tummar ni har för mig!
I måndags var familjen på Malmö festivalen, vi gick runt och tittade och åt langos (och en del annat), när vi var vi gustav adolfstorg så hör jag hur Looptroop rockers spelar "mammas gata" på stortorget. Så jag blir galen, tar Ida i armen och springer (i höga kilklackar) genom hela folkmassan mot stortorget, men tyvärr så missade jag låten. Men det gör inget för vi såg den på Peace & Love där den var 1000 gånger bättre! På Peace & Love är publiken med, på malmö festivalen står alla helt stil och är jätte tråkiga. Så malmö "festivalen" kan det egentligen inte kallas? Malmö gatufest som Erik brukar säga istället.
Igår var jag även barnvakt till Vera & Melker, var ett tag sen jag träffade dom så det var kul!
Nu hade jag tänkt göra klart min engelska läxa, vi hörs när vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0