Svårt att sova - mobil blogg

Hej på er! Blir en kort mobil bloggning nu innan jag ska sova eftersom jag inte har hunnit sitta vid datorn ikväll. Har varit iväg på massa ärenden med pappa och sen ikväll har jag varit på maxi med mamma för att handla mat till Valborg. Jag måste egentligen sova nu, ska upp klockan 5 imorgon för att vi ska åka till Ullared med klassen och bussen går 10 i 7 utanför Lund/Staffanstorp. Mamma är snäll som kör mig dit. Det ska bli så sjukt kul!! Har en hel lista av vad jag ska köpa till dom här hemma, farmor och farfar och Eriks mamma, hoppas jag inte glömmer något bara. Som jag säger till alla som undrar när jag kommer hem imorgon "jag är hemma i Sverige igen vid 7-halv 8". Haha vill få Skåne till Sverige så det låter som vi ska på världens semester. Åker till Erik efter Ullared så det blir inget ordentligt bloggande från datorn, men jag ska försöka att slänga upp ett inlägg från mobilen imorgon. Nu måste jag försöka sova! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0