Sunday bloody sunday

Hej på er!
Hoppas allt är bra? Med mig är det toppen! Jag fick en chock när jag vaknade idag, jag brukar aldrig sova länge. När jag och Erik sover tillsammans så vaknar vi nästan alltid vid 8-9, ibland 10 och går upp då. Men idag när inte Linus var hemma och satt och spelade tv-spel utanför mitt rum så kände väl min kropp att den behövde få lite extra sömn, så jag vaknade 12:50?! Riktigt sent för att vara för mig, och då hade jag inte vaknat en enda gång innan på morgonen, tur jag kollade på klockan när jag vaknade för annars hade jag lagt mig och somnat om igen.
Igårkväll var en riktigt kul kväll! Åkte ju somsagt till Josse och åt där och umgicks hela kvällen, fick med mig en hel påse med kläder hem som hon skulle slänga, så jag tackade och tog emot haha. Kom hem halv 12 och då somnade jag direkt.
Nu har jag nästan precis duschat, och ätit frukost.. Haha, ska upp och göra mig iordning nu och sen ska jag åka hem till min andra halva, sover där inatt. Så vi får se vad jag och Erik hittar på idag i detta fina vädret. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0