Städerska?

Haha synd att jag inte har film på vilken upplevelse vi här hemma har haft precis, tror ni skulle skrattat rätt mycket åt hur töntig jag är..
Jag skulle städa toaletten där uppe, tycker det är sjukt äckligt men det måste göras liksom. När jag höll på och nästan var klar så såg jag att brunnen i duschen var jätte äcklig, och jag har aldrig städat den innan. Så mamma sa att jag kunde ta gummihandskar. Svarta gummihanskar med spets längst upp + diamant stenar. Haha snygg blev jag. Sen började jag göra rent brunnen/avloppet, låg på alla 4 och skrek, klöktes och så "öe fyfan" varannan sekund, tillslut kom Linus och hans två kompisar in på toaletten, dom tyckte att se mig städa avloppet var roligare än att spela tv-spel. Så där stod dom och var helt fascinerade samtidigt som dom var äcklade och kollade på när jag låg och mådde illa av städningen. Mitt i allting sa jag "jag ska nog satsa på att bli städerska", då skrattade dom bara och gick ut från toaletten, så nej tror inte städerska är mitt framtida jobb..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0