Stackars Natti..

Ligger i soffan just nu och äter kiwi och kollar på tv. Mina ögon går i kors men jag ska ändå tvinga mig själv att vara vaken lite till för att kolla på big brother som börjar klockan 10.
Får gå och snyta mig hela tiden och nu har jag som jag skrev innan fått förkylning i ögat, får massa gojs hela tiden, inte mysigt...
Ska gå upp och duscha nu hade jag tänkt. Imorse när jag hade håla och hade kommit hem så lockade jag håret för jag inte hade något att göra, sen mötte jag ju upp Erik och sen kom Viktor och Alexander så vi åkte med dom till skolan, i cabbe,  haha där sabbades mitt lockade hår direkt. Så nu är det ruffsigt och fullt med hårspray så jag känner att jag behöver en hårinpackning. Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0