Skit dag..

Fyfan vad kasst jag mår idag. Har så ont i min hals, ont i huvudet, ingen ork i kroppen och lite feber. Fan asså, kan inte bli sjuk nu denna veckan, har 3 dagar kvar på praktiken.. Får kämpa helt enkelt, envis som jag är så borde jag klara det, sålänge jag inte får 40 graders feber liksom.
Blev inget mer inlägg igår, körde ut mig själv totalt på mitt träningspass här hemma och sen duschade jag enda tills klockan 10 då big brother började och sen deckade jag i sängen. Men jag tror inte att ni saknade mig så mycket på dom här timmarna, ni kan ju få bilderna från i lördags nu istället, snällt va?

Jag är sjukt rädd just nu förresten, enda sen Erik installerade om hela min dator och installerade Windows 7 så har den levt sitt eget lilla liv. När man skriver en mening så helt plötsligt så skriver man inte i slutet av meningen utan den har flyttat sig själv till mitten eller början av meningen, eller så väljer den att helt plötsligt att markera en hel text som man skrivit och när jag inte ser det och trycker på en bokstav på tangentbordet så raderas hela texten (inte kul när man skrivit ett långt inlägg på bloggen..) och nu precis så startades en låt från spotify helt plötsligt, utan att jag ens startat spotify på datorn? Haha den tyckte väl att jag behövde piggas upp med min "fest-lista", men lite rädd blev man när det helt plötsligt kom musik ur hörlurarna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0