Sjukling

Fyfan, min förkylning har blivit sämre.. Ska inte skriva exakt allt i detalj för det är äckligt haha. Ögonen har också blivit värre, imorse när jag vaknade var mitt ena öga helt ihopklibbat, myspys va? Så eftersom att jag bara har 1 lektion idag så stannar jag hemma, för som ni kanske förstår så mår jag inte alls för bra..
Är glad, Erik ringde innan och berättade att peace & love hade gjort ett bandsläpp, Jessie J, en tjej jag brukar lyssna på när jag är ute och powerwalkar.
Nu ska jag göra läxa och kolla på vänner, hörs lite senare!
Uppdaterade min iphone precis och la in alla bilder från den till min hårddisk och hittade då denna bilden. Är från förra veckan, skulle bara fixa min sjal och bad Ida hålla min mobil, så hon hade gått och tagit massa bilder med den.
Sjukt hur långt mitt hår har blivit, och mina lockar har kommit fram ännu mer sen jag slingade håret, trodde att dom skulle förstöras och försvinna mer men nej, dom syns ännu mer nu haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0