På väg hem från Malmö - mobilblogg

Sitter just nu på bussen hem från Malmö. Sofie visade mig idag hur man mobilbloggar så nu kan jag uppdatera er närsom helst! Bra va? Jag har varit i Malmö med bästa Sofie hela eftermiddagen, vi har krängt kebabtallrik och letat balklänning till mig. Bra att kunna skyla på kebaben när jag inte kunde knäppa klänningen haha.. Innan vi tog bussen hem bytade jag min jeansjacka inne på H&M till en snyggare. Nu sitter jag på en 100 graders buss! Fast man ska väl inte klaga, får vara glad att våren och värmen är här. Men är trött på att åka buss nu, bussen körde nog fel för helt plötsligt var vi i Staffanstorp haha. Jaja nu ska jag lyssna vidare på min musik, hörs när jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0