Om sanningen ska fram

Hej på er!
Hann inte skriva igår för jag satt aldrig vid datorn typ. Som ni kanske förstår så kom jag inte upp vid lite i 6 på morgonen för att gå ut och gå med mamma, kunde inte somna på kvällen innan så jag var allt för trött när klockan ringde tyvärr.. Sen på kvällen så var jag och Ida ute och hjälpte mamma och pappa att olja utemöblerna och vårt trädäck. Haha vi tog halva plankorna var och hade tävling vem som var snabbast och sen satt i och hade allsång med massa melodifestival-låtar, stackars våra grannar..
Idag efter skolan gick jag och Emma en stund i stan och sen åkte jag med henne till Lomma för att vi skulle äta lite på en grill. Satt där i någon timme sen åkte jag hem med mamma.
Just nu sitter jag och försöker plugga till provet som jag har imorgon, går ju sådär med det eftersom att samtidigt som man pluggar så är man bara tvungen att kolla facebook lite då och då för att se fall något har hänt? Tur att jag kan provet någorlunda bra iallafall!
Måste bara visa denna söta bilden som jag tog igår.. Jag och Ida gick i affärer och sen när vi skulle vänta på mamma så gick vi in på djuraffären för att vi skulle handla mat till våra fåglar. Så när jag och Ida väntade på mamma där inne så gick vi runt och kollade på alla djuren när Ida ropar på mig och skrattar. Var bara tvungen att ta foto på hur sött denna lilla hamstern sov, också hade han sin kompis som kudde, gullig. Mesig jag är som går och tar foto på små djur va haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0