Mysig påskhelg

Oj nu är det några dagar sen jag skrev här. Men som jag sa innan så har jag sovit med Erik nu dessa dagarna.
I torsdags åkte jag till honom och sov där. På fredagen gick vi upp tidigt på morgonen för att först gå en runda med Eriks mamma och moster + alla hundarna ute i skogen och sen åkte vi till Österlen. På kvällen åkte vi hem till Eriks mormor och morfar för att äta god påskmat där och sen sov vi hos Erik på natten. I lördags åkte vi hem till mig efter att ha legat ute i solen, duschade och gjorde oss iordning och sen åkte vi hem till farmor och farfar där även min kusin Mattias, hans fru Annika och deras lilla bebis Erik var. Vi åt god mat där och sen på kvällen så sov Erik hos mig. Sen på söndagen åkte vi hem till Erik igen, spenderade typ halva dagen ute på en stor filt i solen, underbart väder! På kvällen kom det gäster till dom och vi hade en mycket trevlig helg med god mat, lärde mig äta sushi efter att ha smakat Eriks goda sushi som han gjort. Och sen sov jag där inatt tills idag (måndag) Kom hem för ett tag sen.
Det var min påskhelg kortfattat, har varit ett underbart lov! Hela veckan har det varit sol, blå himmel och upp mot 18-20 grader, jag njuter för det är nu man börjar leva när man får slänga undan sina stövlar och den tjocka vinterjackan.
Nej vet ni vad, vi får höras mer sen för nu hade jag tänkt gå ut i det fina vädret, ska slänga på mig shorts, linne, solglasögon och sätta upp håret i en bulle och sen ska jag ut på en långrunda. När jag kommer hem slänger jag mig på en handduk ute i solen och pluggar, hörs ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0