Mmmm värme

Blir lite sådär halv kass uppdatering nu på lovet. Men som ni vet så åkte jag ju till Erik i söndags och sov hos honom, och igår (måndag) åkte vi hem till mig och sov här tills idag (tisdag). Både igår och idag har det varit så sjukt härligt väder och det har vi utnyttjat genom att ligga ute i solen och bara njuta.
Idag när Erik åkte hem vid 2 så hämtade jag ner min bikini som låg långt in i garderoben och la mig ute med musik i öronen och bara vilade och halvsov i 2½ timme, i bara bikini? Helt sjukt nu när det bara är april egentligen, men skönt är det!
För ett tag sen så tvingade jag mig själv in i köket för att slänga i mig lite müsli och yoghurt, ska nog åka till bjärred för att ta en mjukglass med Sofie om ett tag. Vi får se vad som händer, är sjukt sugen på att åka ner till Center Syd och hitta något snyggt att ha på sig till valborg också, kan ju skriva ikväll så får ni se vart jag hamnar! Puss sålänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0